کتاب نقش رسانه ها در گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی رونمایی شد
کتاب نقش رسانه ها در اقتصاد مقاومتی رونمایی شد .
به گزارش عصر صادق ،حسین رضاپور در مراسم رونمایی از کتاب نقش رسانه ها در گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی اظهار داشت :اقتصادمقاومتی یعنی آن اقتصادی که در شرایط فشار و تحریم ،دشمنی ها و خصومت های شدید تعیین کننده رشد و شکوفایی کشور باشد.
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی با اقتصاد ریاضتی متفاوت است تصریح کرد:اقتصاد مقاومتی یک راهبرد همیشگی است.
مولف کتاب نقش رسانه ها در گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی افزود:اهمیت موضوع می طلبد تا جریان ویژه ای رسانه ای برای مباحث اصلی اقتصادی به راه بیفتند .مباحث اقتصادی و تاثیر آن بر تمامی ابعاد جامعه موضوعی است که وظیفه رسانه ها و مطبوعات است.
رضاپور تاکید کرذ: برای تحقق مطلوب اقتصاد مقاومتی ابتدا نیازمند ساخت بسترها و نهادینه سازی الگوهای فرهنگی مرتبط با آن در جامعه هستیم.
وی با بیان اینکه هر جامعه ای که در مسیر توسعه و پیشرفت گام بر می دارد نیازمند توجه ویژه به ساختار فرهنگی خویش است تصریح کرد: برای نیل به اهداف اقتصادی مدنظر باید بسترها و الگوهای فرهنگی منطبق با آن را نیزدر نظر گرفت.