رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
  • کد خبر : ۲۹۹۲۶
  • مشاهده :
چاپ این مطلب
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان:

پاسخگویی به ۲۳۰۰ پیام در سامانه رسیدگی به شکایات شرکت گاز استان گیلان

شرکت گاز استان گیلان در سال گذشته به حدود دو هزار و ۳۰۰ پیام شامل شکایت، درخواست، پیشنهاد و اطلاع رسانی پاسخ داده است به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرصادق به نقل از روابط عمومی گاز گیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در سال ۹۷ بالغ بر دو هزار و ۳۰۰ […]

شرکت گاز استان گیلان در سال گذشته به حدود دو هزار و ۳۰۰ پیام شامل شکایت، درخواست، پیشنهاد و اطلاع رسانی پاسخ داده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرصادق به نقل از روابط عمومی گاز گیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در سال ۹۷ بالغ بر دو هزار و ۳۰۰ پیام شامل شکایت، درخواست، پیشنهاد و اطلاع رسانی از طرق مختلف دریافت و در سامانه رسیدگی به شکایات ثبت گردید.

وی با بیان اینکه ۴۵ درصد از این میزان را شکایت و ۵۳ درصد را درخواست ها تشکیل داده است، اظهار داشت: کلیه پیام های ورودی در سامانه رسیدگی به شکایات شرکت ثبت و کد رهگیری به آن تخصیص می یابد و پاسخ آن از طریق مسؤولین ذیربط باید در کمتر از ۲ روز کاری به متقاضیان ارائه می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ادامه داد: بحمدالله با تلاش و کوشش همکاران روابط عمومی، متوسط زمان پاسخگویی به پیام های مردم به حدود ۱/۱ روز کاری کاهش یافته است.

مهندس اکبر با اشاره به ضرورت پاسخگویی شایسته به مردم و مشترکین گفت: با توجه به اهمیت بررسی دقیق شکایات و در خواست ها، کمیته رسیدگی به شکایات بصورت ماهانه تشکیل و اهم موارد دریافتی و پاسخ های ارسالی، مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد و اقدامات بهبود لازم مورد تصویب قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: شرکت گاز استان برای دریافت پیام های مردم و مشترکین عزیز راههای متعددی از قبیل تلفن گویای ۳۴۱۴، سایت، اپلیکیشن، سامانه پیامکی، دفاتر پیشخوان، ایمیل و … را معرفی کرده  ولی با این وجود  ۸۷ درصد از پیام های ورودی از طریق تلفن گویای ۳۴۱۴ ارسال شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در ادامه با بیان اینکه بیشترین شکایات وارده مربوط به گازبها و عوامل تشکیل دهنده صورتحساب گاز بوده گفت: گازبها و عوامل تشکیل دهنده آن از جمله عوارض گازرسانی، مالیات بر ارزش افزوده و … از جمله مواردی هستند که بر اساس قانون بودجه و ضوابط قانونی از مشترکین دریافت می شود و تلاش می شود تا اطلاع رسانی کاملی از نحوه محاسبه آن از طرق مختلف صورت پذیرد.

اکبر در پایان با اشاره به اهمیت ارائه خدمات بموقع به مشترکین و ارتقای سطح رضایتمندی ایشان، از مردم و مشترکین درخواست نمود تا با بیان مشکلات و ارائه پیشنهادهای سازنده، شرکت گاز استان را در جهت ارائه خدمات هر چه بهتر یاری نمایند.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه