رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
  • کد خبر : ۲۲۸۱۸
  • مشاهده :
اندر حکایت روابط عمومی اوقاف گیلان

مدیر روابط عمومی که توان مدیریت یک جلسه را هم ندارد

اوقاف و امور خیریه اداره ای است که بنا بر وظیفه ای که در قبال اعتماد مردم دارد باید درش به روی اصحاب رسانه در تمامی شرایط باز باشد چرا که خبرنگاران زبان گویای مردم و پرسشگر سوالاتی هستند که همراه در ذهن جامعه وجود دارد. اما چندیست که این پاسخگویی از سوی اوقاف گیلان […]

اوقاف و امور خیریه اداره ای است که بنا بر وظیفه ای که در قبال اعتماد مردم دارد باید درش به روی اصحاب رسانه در تمامی شرایط باز باشد چرا که خبرنگاران زبان گویای مردم و پرسشگر سوالاتی هستند که همراه در ذهن جامعه وجود دارد.
اما چندیست که این پاسخگویی از سوی اوقاف گیلان به دلیل عدم مدیریت درست روابط عمومی دچار چالش شده است.
اوقاف اداره ای است که خبرنگاران بدون هیچ چشم داشتی و با وقف قلم و صفحات رسانه خود  همواره اخبار این سازمان را پوشش داده اند . چندی است که به دلیل عدم ارتباط صحیح بین رسانه ها و واحد روابط عمومی انگیزه برخی از رسانه ها برای پوشش این اخبار کم شده است.
این بی کفایتی در اداره روابط عمومی اوقاف گیلان در نشست خبری امروز بیشتر نمود یافت مدیر روابط عمومی که قصد دارد نشست صمیمانه و داخلی با رسانه های گزینشی برگزار کند باید مدیریت درستی نیز برای اینگونه نشست های خبری داشته باشد این رسانه نقد بر برگزاری چنین نشستهای  گزینشی را به فرصتی دیگر واگذار می کند اما اینکه این سازمان از طریق پیامک به رسانه ها اعلام نشست خبری می کند اما در جلوی ورودی سازمان لیست فرمایشی را به نگهبانی تحویل می دهد و حتی از ورود خبرنگارانی که اعلام می کنند به ما از طریق رابطی که سالهاست برای اعلام نشستها پیامک می دهد پیامک دعوت به نشست داده شد  از همان درب ورودی سازمان و نگهبانی   به داخل اداره جلوگیری می شود , جای تامل دارد.

انجام چنین رفتار توهین آمیزی با اصحاب رسانه که وقت، قلم و رسانه خود را وقف کرده اند تایید بر  بی تدبیر ی  مدیر روابط عمومی این اداره کل  در برقرای ارتباط درست را دو چندان می کند چرا که این شعار روابط عمومی ها است که روابط عمومی یعنی سلام ، لبخند ، همدلی و همزبانی …..

 

نشست های خبری و پاسخ مدیران از وظایف مسیولان است و باید به جای  برگزاری نشست های خبری گزینشی برگزاری نشست های آزاد رسانه ای در دستور کار این اداره کل باشد و یا اینکه حداقل زمانی که قصد برگزاری نشستهای گزینشی است  مدیر روابط عمومی در حدی  توان  داشته باشد که بتواند چنین نشستهایی را مدیریت کند.

این نکته را متذکر می شویم که به دلیل عدم برقرای ارتباط صحیح با رسانه ها ازسوی مدیر روابط عمومی رابط رسانه ای اوقاف توانسته تاکنون پل ارتباطی خوبی بین اوقاف و رسانه ها باشد و  تابه امروز  ارسال پیامک از ایشان در دوران “مدیریتهای سابق و امروز واحد روابط عمومی ” تاییدی بر برگزاری نشستها می باشد و همواره توانسته است رضایت رسانه ها و خبرنگاران را جلب کند و همیشه رفتاری رسانه ای و حرفه ای  داشته است.

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه